Αδάμ Βρεχόπουλος

Αναπληρωτής Καθηγητής (Ψηφιακό Μάρκετινγκ / Ηλεκτρονικό Εμπόριο)

Ο Δρ. Αδάμ Βρεχόπουλος είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Από το 2003 είναι Επιστημονικός Υπεύθυνος της Ερευνητικής Ομάδας “Διαδραστικού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών” (“Interactive Marketing and Electronic Services – IMES”) του Ερευνητικού Κέντρου για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν “ELTRUN” του Τμήματος ΔΕΤ του ΟΠΑ. Είναι μέλος ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου από το 2008 και έχει διατελέσει ερευνητής της Eρευνητικής Ομάδας “Electronic Business Interaction” (EBI) στο Πανεπιστήμιο Brunel της Μεγ. Βρετανίας. Έχει εκτεταμένη εκπαιδευτική και ερευνητική εμπειρία στα γνωστικά αντικείμενα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος (PhD) από το Τμήμα “Information Systems and Computing” του Πανεπιστημίου Brunel της Μεγ. Βρετανίας, Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το “Athens Laboratory of Business Administration” (ALBA) και Πτυχίου (BSc) από το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΟΠΑ. Έχει εκπονήσει με επιτυχία σειρά ερευνητικών έργων και έχει ευρεία διοικητική εμπειρία στη διοργάνωση συνεδρίων, θεματικών ενοτήτων σε συνέδρια, εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνητικών σεμιναρίων, κ.ά. Επίσης, έχει επιβλέψει με επιτυχία σειρά διδακτορικών και μεταπτυχιακών διατριβών. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 100 ερευνητικές εργασίες σε πρακτικά συνεδρίων, συλλογικούς τόμους και επιστημονικά περιοδικά (Journal of Retailing, Information Systems Journal, Journal of the Academy of Marketing Science, European Journal of Marketing, International Journal of Information Management, κ.ά.), 3 βιβλία και σειρά άρθρων σε κλαδικά έντυπα και στον τύπο. Έχει διατελέσει guest editor, κριτής, μέλος επιστημονικών επιτροπών και πρόεδρος συνεδριών σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Είναι Associate Editor του περιοδικού European Journal of Information Systems και μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού Electronic Markets-The International Journal on Networked Business. Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως στέλεχος επιχειρήσεων και ελεύθερος επαγγελματίας στον χώρο του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων.